DAY 3

...

 




 
He was gone...

林中找不到他留下的腳印蹤跡―沒有腳印,沒有拂動的樹葉,

但我想也沒地就追了進去。我不知道還能做什麼,只是無意識的一直走。

如果我再也看不到他,那一切就完了。

With shaky legs, ignoring the fact that my action was useless, I followed him into the forest. The evidence of his path had disappeared instantle. There were no footprints,the leaves were still again, btu I walked forward with out thinking. I could not do anything else. I had to keep moving, If I stopped looking for him, it was over.


new_moon_bella_forest1a 

 

愛,生命、意義......都結束了。

Love,life, meaning...over

 

3930350410_b92f45e714_o   

 

貝拉:「愛德華,不!」

真的是他,這次不是幻覺。我知道,我那失真的幻覺對他真不公平

"Edward, NO!" I screamed. It was realy him, no hallucination this time. And I realized that my delusions were more flawed than I'd realized;they'd never done him justice.

 

the-twilight-saga-new-moon-974490l 

 

愛德華閉上眼,將唇抵在我髮上。聲音像蜜一樣甜,一樣迷人。

「死神雖然吸乾了妳甜蜜的氣息,它的力量卻沒有摧毀妳的美麗,

妳聞起來和往日一樣,可能這是地獄。我不在乎。我可以接受」

Edward is closing his eyes again and pressing his lips against my hair. His voice was like honey and velvet. "Death, that hath sucked the honey of thy breath, hath had no power yet upon thy beauty. You smell just exactly the same as always. So maybe this is hell. I don't care, I'll take it."

 

DAY 3-3 

 

愛德華:「在妳出現之前,貝拉,我的生活就是無月的夜晚。

黑暗,但有些星星―點出光芒和理性......然後,妳像一道流星畫過我的天際。

突然間,一切都像著火似的,變得明亮、美麗。

當妳離開後,當流星殞落消失在地平線,一切又變得黑暗。什麼都沒有改變,

但夜晚中的我卻像盲眼的人。我再也看不見星辰。一切都失去理性」

 "Before you, Bella, my life was like a moonless night. Very dark, but there were stars―points of light and reason....And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire;there was brilliancy, there was beauty. When you were gone, when the mmetor had fallen over the horizon, everything went black, Nothing had changed, but my eyes were blinded by the light. I couldn't see the stars anymore. And there was no more reason for anything."

 

DAY 3-1 

 

愛德華在這,用他的手臂環著我。只要這是真的,我就能面對一切。

我挺起胸膛,走向前,迎向我的命運,而我命中註定的那個人,緊密的靠在我身邊。

 

normal_4af92ee22282c 

 

 

電影上映倒數3天。。。

每次聽到這首歌就好心碎

總是會想起......He was gone

 

 

22222  

★【影音】《破曉2》重生倒數4天 ― 獅子愛上了羔羊 

★【影音】《破曉2》重生倒數2天 ― Will you marry me? 

★【影音】《破曉2》重生倒數1天 ― 我們的愛是嶄新扉頁  

❤【預告片】《破曉2》中文預告片特輯

 

回應貼紙 1P24A0L-75.jpg   

arrow
arrow

    fanny(米小璐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()