DAY 2

     

今晚你將永久地沉睡

你將為我而等待,我的愛。。。

 

愛德華:「妳的心跳聲,是我的世界中最深具意義的聲音。

如今我與這聲音是如此合拍,我敢說,我能在數哩外就聽見它。

但還有更好的,妳。妳才是我想要擁有的。

妳永遠是我的貝拉。差別只是妳會活得得更久」

“And the sound of your heart. It’s the most significant sound in my world. I’m so attuned to it now, I swear I could pick it out from miles away. But neither of these things matter. This, You. That’s what I’m keeping. You’ll always be my Bella, you’ll just be a little more durable.”

 

DAY 2 

 愛德華:「睡吧,我的貝拉。有個好夢。妳是唯一進入我心房的人。

我的心永遠都是妳的。睡吧,我唯一的愛」

"Sleep, my Bella. Dream happy dreams. You are the only one who has ever touched my heart. It will always be yours. Sleep, my only love"


DAY 2 

貝拉:「愛德華,如果沒有你,永生對我一點都沒用。我不能一天沒有你。」

“Edwardthere’s no point to forever without you. I wouldn’t want one day without you.”


 DAY 2   

愛德華:「我是那個男孩,而他必定會―當我 一 發現妳就是我要的那個人時

單腳下跪,牽住妳的手,向妳求婚。執子之手,與子偕老。我想永遠與妳在一起…」

“I was that boy, who would have as soon as I discovered that you were what I was looking for gotten down on one knee and endeavored to secure your hand. I would have wanted you for eternity…”

 DAY 2 

愛德華:「伊莎貝拉。史旺,我保證我會永遠愛妳

永遠之中的每一天。妳願意嫁給我嗎?

“Isabella Swan? I promise to love you forever every single day of forever. Will you marry me?

貝拉:我願意。

“Yes”

DAY 2  

 

貝拉:「如果世界的一切都被毀滅,只有他獨存,我也會繼續活者。

但是如果世間一切照舊運轉,而他卻被毀滅,這宇宙只是一片荒漠。

我知道沒有誰,我會活不下去」

If all else perished, and he remained, I should still continue to be; and if all else remained, and he were annihilated, the universe would turn to a mighty stranger. And I know who I can’t live without.

 

愛德華:「妳是我的靈魂與性命,沒有妳我不能活!」

I cannot live without my life! I cannot live without my soul!

 

 DAY 2  

 

愛德華再一次將我的戒指戴上我左手的無名指。

它將永遠停留在它的歸屬之處 直到無盡的永恆......

 

DAY 2 

 

You gave it all, into the call  你付出一切,接受召喚

You took a chance and  冒險一博

You took a fall for us  為我們而墮落

 

電影上映倒數2天。。。

 

 

 22222

★【影音】《破曉2》重生倒數4天 ― 獅子愛上了羔羊   

★【影音】《破曉2》重生倒數3天 ― He was gone!

★【影音】《破曉2》重生倒數1天 ― 我們的愛是嶄新扉頁  

❤【預告片】《破曉2》中文預告片特輯

 

回應貼紙 1P24A0L-75.jpg 

 

arrow
arrow

    fanny(米小璐) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()